פרסום באאוטבריין מאפשר לכם לפרסם תוכן שיווקי באתרים מובילים בישראל ובעולם כאשר הפרסום שלכם מופיע בעיקר ככתבות שיווקיות שמופיעות יחד עם כתבות רגילות ומסומנות כתוכן שיווקי. לפי ההערכות לפחות חצי מהגולשים לא מבדילים בין כתבות רגילות לתוכן שיווקי וגם מי שמבדיל סומך בד"כ על אמינות התוכן השיווקי שמפורסם דרך אאוטבריין כי הוא סומך על האתר, בו מופיעה הכתבה.

פרסום באאוטבריין שונה מאשר פרסום ממומן בגוגל אדס וגם מאשר קידום ממומן בפייסבוק והוא לא מתאים לכל אחד. זה סוג פרסום שבו הגולש קורא תוכן וזה מעלה את הנכונות שלו להשאיר פרטים ולבצע בסופו של תהליך עסקה. הוא כבר מגיע אליכם בשל אחרי שקרא כתבה ולכן קל יותר לבצע איתו המרה אחרי השארת פרטים.

סוג כזה של פרסום יכול להתאים לשירותים או מוצרים שלא קל למכור אותם או שדורשים הסבר יותר מעמיק וארוך לגולש.

חשוב לציין שהפרסום מופיע באתרים מובילים מסוימים שאיתן יש לאאוטבריין הסכם והרכב האתרים יכול להשתנות מעת לעת.

אאוטבריין (Outbrain) היא פלטפורמת פרסום דיגיטלית המציעה למפרסמים להציג את תוכנם באתרים מובילים ברשת. הפרסום באאוטבריין מבוסס על טכנולוגיית המלצות תוכן, המציגה לגולשים תכנים רלוונטיים לתחומי העניין שלהם.

מהו פרסום באאוטבריין ועל מה הוא מתבסס

פרסום באאוטבריין הוא סוג של פרסום דיגיטלי המאפשר למפרסמים להציג את תוכנם באתרים מובילים ברשת. הפרסום מבוסס על טכנולוגיית המלצות תוכן, המציגה לגולשים תכנים רלוונטיים לתחומי העניין שלהם.

הפרסומות באאוטבריין מופיעות בצורת "המלצות תוכן", הממוקמות בדרך כלל בתחתית העמוד או בצדדיו. ההמלצות מוצגות לגולשים בהתבסס על היסטוריית הגלישה שלהם, האתרים שבהם הם ביקרו, והנושאים שבהם הם מתעניינים.

הטרגוט של הגולשים שונה מאוד מאשר פייסבוק ואינסטגרם ולא ניתן לטרגט ערים אלא רק ארצות, כך שאם השירות שלכם הוא מקומי ולא ארצי אין לכם מה לפרסם בפלטפורמה הזאת.

היתרונות של פרסום באאוטבריין

הפרסום מציע למפרסמים מגוון יתרונות, בהם:

יעילות – מאפשר למפרסמים להגיע לקהל יעד רלוונטי, מה שמגדיל את הסיכויים לקבלת תוצאות רצויות.

חסכון בעלויות – יכול להיות משתלם יותר מפרסום בפלטפורמות אחרות, כגון גוגל ופייסבוק.

דיוק – פרסום באאוטבריין מאפשר למפרסמים להגדיר את קהלי היעד שלהם בצורה מדויקת, מה שמגדיל את הסיכויים לקבלת תוצאות רצויות.

בשלות – הלקוח בשל יותר לעשות עסקאות אחרי שקרא מאמר והתעמק בזה.

פרסום באאוטבריין עלות

להבדיל מגוגל ופייסבוק שניתן לפרסם שם בשקלים בודדים, באאוטבריין יש מינימום של 20$ ליום פרסום אבל המינימום הזה עדיין לא מספיק כדי לקבל פרסום אפקטיבי. כדי שהפרסום באמת יהיה אפקטיבי צריך להשקיע מינימום 50$ יום למשך חודשיים לפחות כדי שהמערכת תוכלו ללמוד איזה קהל מתאים לכם ותוכלו לבצע אופטימיזציה.

איך מתחילים לפרסם?

כדי להתחיל לפרסם יש צורך להירשם לפלטפורמה ולהגדיר את הקמפיינים. ההרשמה פשוטה ומהירה, וניתן לבצע אותה באתר של אאוטבריין.

לאחר ההרשמה, יש לפנות לתמיכה של אאוטבריין ולבקש להגדיר את החשבון לפרסום באתרי פרימיום, אחרת תופיעו רק באתרים לא איכותיים. לאחר שהם יבצעו את הבקשה אפשר להתחיל להגדיר את הקמפיינים. הגדרת הקמפיינים כוללת את בחירת היעדים, קביעת תקציב והגדרת קהל היעד. לא חייבים להגדיר קטגוריות מסוימות, אפשר לבחור להתחיל עם כל הקטגוריות ואז בהמשך לבצע אופטימיזציה ולהשאיר רק את מה שעובד.

לאחר הגדרת הקמפיינים, ניתן להתחיל לפרסם. הפרסום באאוטבריין מתחיל באופן מיידי, והמפרסם יכול לעקוב אחר התוצאות של הקמפיינים אבל לא לראות תוצאות באופן מיידי כמו בגוגל ופייסבוק אלא לאחר מספר שעות.

כדי להשיג תוצאות מוצלחות מהפרסום , מומלץ להקפיד על כמה טיפים:

הגדירו יעדים ברורים: חשוב להגדיר יעדים ברורים לקמפיין, כגון משיכת תנועה לאתר או יצירת לידים.

השתמשו בכותרת מושכת: הכותרת היא הגורם הראשון שגולשים יראו, לכן חשוב שהיא תהיה מושכת ותעורר את סקרנותם. חשוב שהכותרת תהיה קשורה לתוכן הכתבה ושלא תהיה קליק בייט, אחרת המון גולשים יכנסו ויצאו מהר מהכתבה.

השתמשו בתמונה איכותית: תמונה איכותית ואותנטית תסייע למשוך את תשומת הלב של הגולשים. רצוי להימנע מתמונות ממאגרים שכולם משתמשים בהם כדי שהמודעות שלכם יהיו ייחודיות ומקוריות ולא יהיו דומות להמון מודעות אחרות.

הוסיפו קריאה לפעולה ברורה: קריאה לפעולה ברורה תסייע לגולשים להבין מה אתם רוצים מהם לעשות ותגרום להם להיכנס לכתבה ולא להתעלם ממנה.

אאוטבריין מציעה מגוון פורמטים של פרסום, בהם:

המלצות תוכן: פורמט זה הוא הפורמט הנפוץ ביותר של פרסום באאוטבריין וטאבולה. ההמלצות מופיעות בצורה של כותרות ותמונות, והן מוצגות לגולשים בהתבסס על היסטוריית הגלישה שלהם.

מודעות כותרת: פורמט זה כולל כותרת וקישור בלבד. מודעות כותרת הן דרך יעילה להעלות את המודעות למותג או למוצר.

מודעות תמונה: פורמט זה כולל תמונה וכותרת. מודעות תמונה הן דרך יעילה למשוך את תשומת הלב של הגולשים.

מודעות וידאו: פורמט זה כולל וידאו קצר וכותרת. מודעות וידאו הן דרך יעילה להעביר מסרים מורכבים או מעניינים אבל צריך תקציב גבוה מאוד כדי להשתמש בפלטפורמת הוידאו ורק חברות עם תקציבים גבוהים משתמשות בו.

פרסום באאוטבריין עושים אצל קמפיינר מנוסה ולא מומלץ לעשות לבד כי אחרת הכסף עלול להישרף על אתרי זבל ולא להביא לידים איכותיים בכלל.

מתעניינים בפרסום? השאירו לי פרטים למטה או פנו עוד היום באמצעות הואטסאפ.

פרסום באאוטבריין

חברות ועסקים שעשו את הבחירה הנכונה

התקשרו