כמה עולה קידום ממומן בגוגל

כמה עולה קידום ממומן בגוגל ואיך מחשבים את התקציב שצריך להשקיע בפרסום? מערכת גוגל אדס מאפשרת לכל בעל עסק או עצמאי לפרסם את העסק שלו בכל סכום שיבחר, זה לא אומר שאם נשקיע סכום זעום הפרסום יצליח.

כל עסק צריך לעשות חישוב של כמה הוא צריך להשקיע כדי שפרסום ממומן בגוגל אדס יהיה אפקטיבי לעסק שלו וזה בהחלט משתנה מעסק לעסק או ממקצוע למקצוע. ככל שהמוצר או השירות יקרים או רווחיים יותר כך הפרסום יעלה יותר כי המפרסמים יהיו מוכנים לשלם יותר. לדוגמא מחיר קליק של מוצר כמו מסיכות לקורונה יהיה נמוך מאוד כי מחיר המוצר הוא שקלים בודדים ואילו קליק של שירות כמו עו"ד רשלנות רפואית יהיה גבוה מאוד כי שכר טרחה בתיק כזה יכול להגיע לעשות אלפי שקלים ולכן כדאי לשלם אפילו עשות שקלים על כל קליק.

איך מחושב מחיר לקליק?

במערכת פרסום ממומן בגוגל אתם משלמים על כל פעם שלחצו על המודעה שלכם. כדי להתחיל לפרסם אתם צריכים להציע מחיר שאתם מציעים לקליק ועושים את זה בהתאם להמלצה שהמערכת נותנת לכם. אם תציעו מחיר נמוך משמעותית מהמחיר המוצע כנראה שהמודעה שלכם כלל לא תופיע. לדוגמא אם תפרסמו "עו"ד מקרקעין בתל אביב" והמערכת תציע לכם לשים הצעת מחיר של 12 שקלים לקליק ואתם תשימו 2 שקלים, אין סיכוי שהמודעה שלכם תופיע. מומלץ לשים קצת יותר ממה שהמערכת מציעה לכם ואז לעקוב ולשנות בהתאם לכמות החשיפות והקליקים שתקבלו.

את הצעת המחיר ששמתם לא תשלמו במלואה אלא לרוב פחות ממנה. לגוגל אדס יש נוסחה לחישוב מחיר קליק שלפיה תשלמו אחוז מסוים ממחיר ההצעה שלכם והוא יקבע לפי רלוונטיות המודעה שלכם, אחוז ההקלקה עליה ומהירות טעינת האתר או הדף שאליו אתם מפנים. ככל שהמודעה שלכם תהיה יותר רלוונטית ויותר יקליקו עליה כך תשלמו פחות על כל קליק.

כמה עולה קידום ממומן בגוגל בסופ"ש?

יש עסקים שלא מפרסמים בסופ"ש, חגים ובלילה כי הם רוצים לפרסם רק בשעות הפעילות שלהם. זו הזדמנות להוזיל את עלויות הפרסום בזמנים הללו ולתת הוראה למערבת הפרסום להוריד את סכום הצעת המחיר שלכם באחוזים מסוימים כי התחרות בזמנים הללו קטנה יותר ולא צריך לשלם מחיר רגיל. לדוגמא אפשר לתת הוראה שבימי שבת הצעת המחיר לקליק תרד ב-30% או שבכל יום משעה 20:00 עד 09:00 למחרת ההצעת מחיר לקליק תרד ב-20%. חשוב לעקוב אחרי שנתתם את ההוראה ולראות שזה לא פגע בכמות החשיפות שלכם.

קידום ממומן בגוגל מחירים לחודש

לפני שאתם מתחילים לפרסם כדאי שתכינו תקציב פרסום חודשי. התקציב יכול להתחיל ממאות שקלים ואם מדובר בפרסום לשירות יקר אז צריך להשקיע אלפי שקלים. אתם צריכים לקחת בחשבון שהתקציב שתשימו צריך להספיק לכם לאורך היום ולא להיגמר אחרי כמה שעות. מומחה קידום ממומן בגוגל יידע לעשות לכם את החישוב של התקציב החודשי באופן שיהפוך את הפרסום שלכם לאפקטיבי ולא בזבזני.

אולי יעניין אותך:

מאמרים שיווק דיגיטלי

פרסום בקבוצות פייסבוק

פרסום בקבוצות פייסבוק הוא כלי נהדר כדי לקבל חשיפה חינם בפייסבוק וגם פניות מלקוחות פוטנציאלים. לא מדובר כאן על קידום ממומן בפייסבוק שעולה כסף ומגיע לקהל שאתם בוחרים,

קרא עוד »
מאמרים שיווק דיגיטלי

קורס שיווק שותפים

קורס שיווק שותפים בתחום התיירות הוא למעשה מיני קורס שמאפשר לכם ללמוד שיווק שותפים בתחום התיירות ולייצר הכנסה נוספת מידי חודש שיכולה להפוך בעתיד להכנסה

קרא עוד »
מאמרים שיווק דיגיטלי

קישורים לקידום אתרים

קישורים לקידום אתרים הם גורמים מרכזיים מאוד בקידום האתר שלכם בצורה אורגנית. יש לא מעט אנשים שיש להם אתר והם עושים פרסום ממומן בגוגל אדס ולא משקיעים

קרא עוד »

חברות ועסקים שעשו את הבחירה הנכונה

מה לקוחות חושבים עליי

Call Now Buttonהתקשרו