קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק מאפשר לכל עסק או עצמאי שנותן שירותים או מוכר מוצר לפרסם את העסק שלנו ולהביא לקוחות בתקציב שהוא מוכר. יש מספר סוגי קמפיינים של קידום ממומן בפייסבוק ולכל אחד מהם יש תקציב מינימום שתצרכו להשקיע כדי לפרסם אבל מדובר בסכום נמוך. יש גם תקציב שפייסבוק ימליצו לכם להשקיע ביום והוא משתנה בהתאם לסוג הקמפיין, אבל זו המלצה לא מחייבת.

קידום ממומן בפייסבוק מורכב מבניית קמפיין תוך כדי שימוש בקהלים שמתאימים לנו כעסק. נוכל להשתמש בקהל של דף הפייסבוק העסקי שלנו, קהל שביקר באתר שלנו – רימרקטינג, קהל חדש שנבנה לפי מאפיינים מסוימים כמו מין, גיל, תחומי התעניינות, מקצוע, עיר מגורים וכולי. יש עוד מאפייני קהל שאפשר להשתמש בהם כמו קהל שקנה באתר שלנו, קהל שצפה בסרטון מסוים וכולי.

השאירו פרטים לייעוץ ראשוני חינם

חברות ועסקים שעשו את הבחירה הנכונה

סוגי קמפיינים קידום ממומן בפייסבוק

יש מספר סוגים של קמפיינים וכל אחד מהם מתאים למטרה אחרת וכאשר מתכננים קמפיין בוחרים את סוג הקמפיין. אפשר להתחיל בסוג קמפיין מסוים ובהמשך לבחור להקים קמפיין חדש מסוג אחר. הנה מספר דוגמאות לקמפיינים:

קמפיין חשיפה בפייסבוק

קמפיין החשיפה כשמו כן הוא, מיועד לחשיפה של הפוסט ומטרתו לייצר כמה שיותר חשיפה ולקבל פידבקים כמו לייקים ותגובות. זה סוג הקמפיין שמקבל את החשיפה הגדולה ביותר בפייסבוק והוא הכי פשוט לתפעול.

קמפיין הודעות במסנג'ר

קמפיין שבו לקוחות מתעניינים יכולים להשאיר הודעות דרך המסנג'ר בדף שלכם ממש כמו לידים על מנת לשאול שאלות או לבקש שתחזרו אליהם. בקמפיין מסוג זה מומלץ להשקיע לפחות 25 שקל ביום, אחרת לא תקבלו מספיק חשיפות. התחרות בסוג קמפיין הודעות היא גדולה ומי שמשקיע יותר כסף מקבל יותר חשיפה והודעות בהתאם. מדובר באחד הקמפיינים היותר אפקטיביים שיש בפייסבוק.

קמפיין מכירות בפייסבוק

המטרה של הקמפיין היא למכור מוצרים באתר אינטרנט. אם אתם רק מתחילים עם קמפיינים אז כדאי להתחיל עם קמפיין שמטרתו היא להכניס אנשים לאתר ואחרי שבועיים שלוש בערך אפשר לבחור לבצע קמפיין שמטרתו היא מכירות, כלומר לכוון לקהל שנכנס כבר לאתר שלכם בשילוב קהל שדומה לו במאפיינים.

קמפיין לידים

קמפיין שמטרתו היא להביא פניות של מתעניינים בשירות מסוים. יש אפשרות לעשות את הקמפיין עם דף נחיתה או אתר שבהם יקבלו מידע נוסף ויוכלו להשאיר פרטים או לפרסם באמצעות טופס לידים שאפשר לבנות בקלות במערכת של פייסבוק אדס. טופס הלידים מכיל כבר את הפרטים המלאים של הלקוח שפייסבוק לוקחת מהפרופיל האישי שלו והוא רק צריך לאשר אותם ולשלוח. הפרטים שמומלץ שיהיו בטופס הם שם, טלפון ומייל. ניתן להוסיף פרטים נוספים כמו עיר מגורים ויש גם אופציה להוסיף שאלות סינון כדי לבדוק רלוונטיות.

למה כדאי לעשות קידום ממומן בפייסבוק לפוסטים?

נשאלת השאלה למה לשלם כסף על פרסום בדף הפייסבוק שלנו אם אנחנו רוצים לפרסם פוסט שמיועד רק לקהל של הדף שלנו. התשובה היא שרוב גדול מאוד של הקהל שלנו בדף לא נחשף בצורה אורגנית לפוסט ואנחנו מפספסים אותו. לכן מומלץ לעשות קידום ממומן בפייסבוק גם לפוסטים חשובים שאנחנו מייעדים לקהל שלנו בדף העסקי.

קידום הוא מורכב ולכן צריך לתת למקצוען לנהל לכם את הקמפיינים. חשוב מאוד לדעת איך לבנות את הקמפיינים וכמובן לעשות להם אופטימיזציה כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר בהתאם להשקעה הכספית. מבחינת מחיר יש הבדל בין פרסום ממומן בגוגל אדס לבין קידום ממומן בפייסבוק כי בגוגל אדס משלמים על קליקים ובפייסבוק על חשיפה. לא כל תחום או מוצר מתאימים לפרסום בפייסבוק וכדאי לבדוק אם מומחה עד כמה התחום שלכם מצריך קידום ממומן בפייסבוק או מתאים לו.

מה לקוחות חושבים עליי

Call Now Buttonהתקשרו