פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר לכם להגיע לכמה שיותר קהל ממוקד שמתאים למוצרים או השירותים שלכם ולשווק להם אותם.

פרסום ממומן באינסטגרם לא מתאים לכל מוצר וכדאי לשווק באמצעותו מוצרים שנראים טוב ויזואלית בתמונות או סרטונים כמו מסעדות, גלידריות, ביגוד, תכשיטים, איפור, בשמים, מכוני יופי, ריהוט, דירות, צימרים, מלונות מפנקים וכל דבר שהתמונות שלו מושכות את העין. יש ענפים שפחות מומלץ לעשות להם פרסום ממומן באינסטגרם כמו עורכי דין, רואי חשבון, לימודים ושירותים לא ויזואליים. 

אומרים שתמונה שווה אלף מילים ואכן הדגש בפרסום באינסטגרם הוא על התמונה או הסרטון ואין הרבה מקום לטקסט ולכן התמונה חייבת להיות ברורה, נקייה ועם מסר ברור שקשור לטקסט. אם אתם מתכוונים להשקיע כסף בפרסום ממומן באינסטגרם מומלץ שהתמונות יהיו מקצועיות ולא סתם תמונות שצילמתם בסלולרי כי ככל שהתמונות יהיו מקצועיות יותר כך יחס ההמרה של הקמפיין יעלה ולכן שווה להשקיע בצלם מקצועי לפני שמתחילים קמפיין.

יש 2 דרכים לבצע פרסום ממומן באינסטגרם והן עובדות בצורה שונה. הדרך הראשונה והפופולרית ביותר היא באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם. במידה וחשבון האינסטגרם שלכם מקושר לפייסבוק אתם יכולים להקים קמפיין או לקדם פוסט באמצעות מערכת פייסבוק אדס. ברירת המחדל של מערכת זו היא לפרסם בכל הפלטפורמות של קבוצת פייסבוק כולל אינסטגרם ומסנג'ר, אבל אתם יכולים לבחור לפרסם רק באינסטגרם וגם כאן אתם יכולים לבחור באיזה אזורים לפרסם, לדוגמא אפשר לבחור לפרסם רק בסטורי.

האופציה השנייה היא לפרסם באמצעות האינסטגרם ישירות ואז הפרסום הוא רק שם. החיסרון של שיטה זו הוא שאתם לא יכולים לבנות קהל מדויק כמו בפייסבוק אלא יותר כללי ברמת גילאים, מין ותחומי עניין רחבים. אני ממליץ לפרסם באמצעות המערכת של פייסבוק אדס.

מבחינת סרטונים חייבים לבחור סרטון מעניין באורך של 20-60 שניות. אם יש לכם הרבה תמונות טובות אתם יכולים ליצור מהן סרטון מגניב עם אפקטים וטקסטים באמצעות כל מיני אפליקציות לעריכת וידאו שחלקן הן חינמיות ופשוטות לתפעול.

לפני שמתחילים לפרסם חשוב שתהיה אסטרטגיה וקביעה של יעדים. אפשר להתחיל עם חשיפה למוצר שלכם ואחר כך לעבור לאסטרטגיית מכירה. אינסטגרם מציעה לכם לפרסם בצורה מהירה ע"י לחיצה על כפתור פרסום שנמצא מתחת לכל פוסט, זה גם קורה בפייסבוק. אני לא ממליץ על פרסום ממומן באינסטגרם ופייסבוק באמצעות הכפתור הזה כי הפרסום לא יהיה ממוקד אלא סתמי ובזבזני.

השאירו פרטים לייעוץ ראשוני חינם

מה הקשר של אינסטגרם לפייסבוק?

אינסטגרם נקנתה ע"י פייסבוק בשנת 2012 בסכום של מיליארד דולר שהיום נשמע סכום משתלם בהחלט. זה אפשר לפייסבוק ולהוסיף פלטפורמת פרסום חזקה נוספת שתתווסף לפייסבוק אדס. כך אתם יכולים לשלב קידום ממומן בפייסבוק עם פרסום ממומן באינסטגרם ולקבל חשיפה גדולה יותר.

אופטימיזציה לקמפיינים

חשוב לעקוב אחרי הקמפיינים שלכם ולבדוק את האפקטיביות שלהם והתמורה להשקעה. אם אתם מפרסמים באינסטגרם ופייסבוק יחד אתם יכולים לראות בדוחות מה כל פלטפורמה עשתה. ברוב המקרים הפרסום בפייסבוק יהיה אפקטיבי יותר, למעט תחומים ויזואליים.

פרסום ממומן באינסטגרם

חברות ועסקים שעשו את הבחירה הנכונה

מה לקוחות חושבים עליי

Call Now Buttonהתקשרו