פרסום ממומן בגוגל אדס

פרסום ממומן בגוגל אדס שנקרא בעבר גוגל אדוורדס מאפשר לכל בעל עסק לפרסם בצורה ממוקדת את העסק שלו ולקבל חשיפה, לידים, מכירות לפי בחירתו וזאת בתקציב שבעל העסק בוחר. כמובן שיש תקציב מומלץ שכל עסק צריך להשקיע כדי לקבל תוצאות אפקטיביות אבל אפשר להתחיל ברוב המקרים גם בקטן, תלוי בסוג של העסק. ככל שבמוצר או השירות שנפרסם יהיו יקרים יותר כך נצטרך להשקיע יותר כדי לקבל תוצאות טובות.

פרסום ממומן בגוגל מחיר

שיטת התשלום בגוגל אדס היא בעיקר שיטת PPC כלומר תשלום לפי קליק. אתם לא משלמים על חשיפה של המודעה שלכם, אלא משלמים על כל קליק על המודעה.

התשלום על כל קליק נקבע לפי היצע וביקוש, יש ענפים שבהם קליק עולה עשרות אגורות ויש ענפים כמו עריכת דין או מסחר בשוק ההון שמחיר קליק יכול להגיע לעשרות שקלים.

איך נקבע כמה תשלמו על קליק? גוגל מציעה לכם כמה כסף לשים כדי שהמודעה שלכם תופיע במקום טוב ובולט ואתם שמים את המחיר שאתם מוכנים לשלם, מתנהל מכרז בין כל המפרסמים והמערכת של גוגל אדס מציבה את המודעות שלכם בחיפוש כשהיא מתחשבת במחיר ששילמתם וברלוונטיות המודעה שלכם.

חברות ועסקים שעשו את הבחירה הנכונה

פרסום ממומן בגוגל מחיר

שיטת התשלום בגוגל אדס היא בעיקר שיטת PPC כלומר תשלום לפי קליק. אתם לא משלמים על חשיפה של המודעה שלכם, אלא משלמים על כל קליק על המודעה.

התשלום על כל קליק נקבע לפי היצע וביקוש, יש ענפים שבהם קליק עולה עשרות אגורות ויש ענפים כמו עריכת דין או מסחר בשוק ההון שמחיר קליק יכול להגיע לעשרות שקלים.

איך נקבע כמה תשלמו על קליק? גוגל מציעה לכם כמה כסף לשים כדי שהמודעה שלכם תופיע במקום טוב ובולט ואתם שמים את המחיר שאתם מוכנים לשלם, מתנהל מכרז בין כל המפרסמים והמערכת של גוגל אדס מציבה את המודעות שלכם בחיפוש כשהיא מתחשבת במחיר ששילמתם וברלוונטיות המודעה שלכם.

השאירו פרטים לייעוץ ראשוני חינם

יש מספר סוגים של פרסום ממומן בגוגל אדס ואציג בפניכם את הפופולריות ביותר:

פרסום ממומן בגוגל חיפוש

הפרסום הכי אפקטיבי שתמצאו באינטרנט, לא רק בגוגל אדס, הוא פרסום במנוע החיפוש של גוגל. כמעט בכל פעם שמבצעים חיפוש של מונח מסוים בגוגל מופיעות 4 מודעות בראש החיפוש ו-3 מודעות נוספות בתחתית החיפוש ואתם יכולים להופיע באחת המודעות הללו.

כאשר מישהו מחפש משהו בגוגל זה אומר שהוא צריך אותו, כך שהסבירות לסגור איתו עסקה הוא גבוה יחסית לכל פלטפורמה אחרת. יכול להיות שמחיר הליד יהיה גבוה יותר מאשר בפייסבוק אבל אחוז הסגירה הסופית בגוגל חיפוש הוא הגבוה ביותר שיש ובפער ניכר מכל פלטפורמה אחרת.

המיקום הכי אפקטיבי של המודעה הוא מקומות 2-4 כי אתם מקבלים גם מיקום בולט וגם מי שלוחץ עליכם קורא לרוב את המודעה ולא לוחץ עליה אוטומטית מבלי להבין על מה לחץ.

מומלץ להעלות בכל קבוצת מודעות מילת חיפוש אחת ולפחות 2 מודעות כדי להשוות ביניהן ולראות איזו מודעה ממירה יותר טוב ובעלות נמוכה יותר.

פרסום ממומן בגוגל רימרקטינג

רימרקטינג זה למעשה שיווק מחדש. אנחנו יכולים "לרדוף" אחרי לקוחות שנכנסו לאתר שלנו באמצעות מודעות ברשת המדיה באתרי אינטרנט, יוטיוב וג'ימייל. רימרקטינג בגוגל הוא בדרך האפקטיבית ביותר ברשת המדיה. אפשר לעשות רימרקטינג על כל מי שנכנס לאתר שלנו ואפשר לבחור לעשות רק לגולשים עם מאפיינים מסוימים, כמו כאלו שהיו באתר שלנו פרק זמן מסוים או שביקרו לפחות במספר דפים שאנחנו קבענו.

עלויות של קליק ברימרקטינג הן נמוכות משמעותית מפרסום בגוגל ממומן חיפוש וזו הדרך הזולה ביותר להביא לקוחות ברשת המדיה של גוגל אדס.

פרסום ממומן בגוגל רשת המדיה GDN

רשת המדיה של גוגל אדס כוללת אתרי אינטרנט שהם שותפי פרסום של גוגל בתכנית שנקראת גוגל אדסנס, יוטיוב וג'ימייל. אתם יכולים לפרסם באנרים ומודעות טקסט ברשת המדיה ולבחור קטגוריות של קהל שהמודעות יוצגו להם או מילות חיפוש. המערכת של גוגל אדס תבחר איפה לפרסם את המודעות שלכם לאחר שתסרוק את התוכן של האתרים ותזהה שהוא תואם לסוג הקהל או מילות החיפוש שבחרתם. לדוגמא אם בחרתם לפרסם לקהל של גברים חובב כדורגל, המערכת של גוגל אדס תבחר לשים את המודעות שלכם בעיקר באתרי ספורט.

גם כאן, כמו ברשת החיפוש מחיר הקליק נקבע במכרז, כלומר אתם נותנים הצעת מחיר לקליק וההצעה שלכם מתחרה עם הצעות אחרות. אם ההצעה שלכם נמוכה יחסית להצעות אחרות אז היא לא תופיע. אני מציע לא להשתולל עם הצעות מחיר גבוהות ברשת המדיה כי היא הרבה פחות אפקטיבית מרשת החיפוש. אפשר להסתפק בהצעות של עד חצי שקל.

חשוב לציין שאם תרצו שהמודעות שלכם יופיעו באתרי תוכן גדולים כמו ynet, מאקו וכולי תצטרכו לתת הצעה של 3-5 שקלים כי זה סדר הגודל שמפרסמים אחרים מציעים, בדרך כלל מדובר בחברות גדולות עם כסף גדול ולכן אני מציע לא להתחרות בהם. אפשר להביא המרות גם באתרים אחרים. אם תרצו להופיע בג'ימייל תצטרכו להציע מחיר של בערך 2-3 שקל לקליק וזה שווה את הכסף כי הפרסום הוא אפקטיבי יותר מאשר באתרי תוכן ויוטיוב.

פרסום ממומן בגוגל אדס שופינג

פרסום בגוגל אדס שופינג מיועד לחנויות אונליין והוא מציג מוצרים שלהם עם תמונה ומחיר כאשר גולש מבצע חיפוש של מוצר מסוים. זה מאפשר לגולש לראות מיד את המוצר והמחיר מבלי להיכנס לאתר, להשוות עם אתרים אחרים ולהחליט אם ללחוץ על המודעה ולהיכנס. גם במקרה של מודעות שופינג אתם משלמים רק על קליק ולא על צפיה המודעה וגם כאן מציעים הצעת מחיר במכרז.

פרסום ממומן בגוגל אדס הוא מורכב ומשתנה כל הזמן. גוגל דאגה לערוך לא מעט שינויים במערכת כדי להגדיל את ההכנסות שלה. לכן מומלץ לפרסם עם מומחה פרסום ממומן בגוגל אדס כדי לקבל תוצאות טובות ולא לבזבז סתם כסף.

השאירו עכשיו פרטים למטה ואחזור אליכם לשיחת יעוץ ראשונית ללא עלות.

התוכן נכתב ע"י רפאל גבאי דיגיטל. אין להעתיק אותו או חלק ממנו לא אישור מראש בכתב מבעל האתר.

השאירו פרטים לייעוץ ראשוני חינם

הכלים שלי להצלחה

אופטימיזציה לקמפיין

כל הקמפיינים שאני מנהל עוברים תהליך אופטימיזציה שנועד לשפר את תוצאות הקמפיין.

בדיקת רספונסיביות

בקמפיינים של גוגל שבהם מעורבים אתרים או דפי נחיתה אני בודק את הנראות שלהם גם במובייל כדי לוודא שהם נראים טוב.

מחקר מילים

מחקר מילים בגוגל בכלים מתקדמים שונים מאפשר לי להתאים את הביטויים הכי מדוייקים לקמפיין שלכם.

בדיקת קוד המרות

לפני התחלת קמפיין אני מוודא שקוד ההמרות עובד וכל ליד שמתקבל נרשם במערכת הפרסום.

הגדרות קמפיין

כל קמפיין מקבל הגדרות מיוחדות כדי שיהיה כמה שיותר מדויק ומתאים לצרכי הלקוח.

כתיבת מודעות

כתיבת מודעות מדויקת ויצירתית לגוגל ולפייסבוק. לכל קבוצת מודעות בגוגל יכתבו לפחות 2 מודעות ברוטציה ובפייסבוק יעלו 2-4

מה לקוחות חושבים עליי

Call Now Buttonהתקשרו