פרסום בפייסבוק לעסקים

פייסבוק לעסקים

פרסום בפייסבוק לעסקים הוא אחד הכלים החשובים להצלחתו של כל עסק. בעבר לא כל בעל עסק יכל לפרסם את העסק שלו. לא היו מספיק פלטפורמות שיווקיות ולכן המחירים היום גבוהים. כיום יש לא מעט פלטפורמות, בעיקר דיגיטליות ובעיקר פרסום בפייסבוק לעסקים שמאפשר לכם לפרסם את העסק גם בחינם וגם באמצעות קידום ממומן בפייסבוק שמאפשר להגיע לכמות גדולה מאוד של לקוחות פוטנציאלים בצורה ממוקדת.

יש מספר סוגים של פרסום בפייסבוק לעסקים ולא כולם אפקטיביים. יש לא מעט עסקים שמשקיעים המון אנרגיות, זמן וכסף אבל הפרסום שלהם לא עובד. הסיבה היא שהפרסום לא ממוקד ואין שום אסטרטגיה אלא "יורים לכל הכיוונים".

כפי שציינתי יש לא מעט פלטפורמות לפרסום אבל יש גם המון מפרסמים. לכן צריך לפרסם בצורה חכמה וממוקדת כדי שהפרסום שלכם לא יבלע בין שלל הפרסומים האחרים. אם אתם פונים אל מקדם או משרד פרסום כדי שיבצעו לכם פרסום בפייסבוק לעסק שלכם תבקשו מהם שישקפו לכם מה הם הולכים לעשות כדי להביא פניות ומכירות לעסק שלכם.

סוגי פרסום בפייסבוק לעסקים

פרסום בקבוצות סגורות – קבוצה סגורה היא קבוצה שמורכבת מאנשים שמתכנסים אליה כדי לדון בנושא מסוים שמעניין אותם. ההצטרפות לקבוצה דורשת אישור של מי שהקים את הקבוצה או מישהו מטעמו ויש קבוצות שבהן כל פוסט שמועלה ע"י החברים בה מפורסם רק אחרי אישור של המנהלים בקבוצה. בד"כ פוסטים פרסומיים לא מאושרים ע"י המנהלים אלא אם כן שילמתם כסף למנהלי הקבוצה. אתם יכולים להציע למנהל הקבוצה לפרסם פוסט מעניין עם ערך לקבוצה וקרדיט לכם ואז תוכלו לקבל חשיפה לעסק שלכם. אתם יכולים גם להקים קבוצה סגורה משלכם ולשלוט בתכנים שלה אבל מדובר בתהליך ארוך ולא פשוט.

פרסום אורגני בדף עסקי – כל עסק חייב שיהיו לו דף עסקי בפייסבוק כדי לשמור על קשר עם הלקוחות וגם כדי לשווק להם וללקוחות חדשים. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים בדף כך החשיפה שלכם תהיה גדולה יותר ותוכלו לפרסם פוסטים ככל שתרצו ולקבל חשיפה. החיסרון בפרסום האורגני (לא ממומן) הוא שרמת החשיפה בו לקהל שלכם בדף היא מאוד נמוכה ורוב העוקבים שלכם לא יראו בכלל את הפוסטים שלכם.

פרסום ממומן בפייסבוק – הפרסום הממומן מאפשר לכם חשיפה גדולה לפוסטים או יצירת קמפיינים בתקציב שאתם בוחרים. יש מינימום יומי שצריך להשקיע אבל הוא לא גדול. בסוג הפרסום הזה האפשרויות שלכם הן ממש רחבות, אתם יכולים לפרסם לאיזה קהל שתבחרו ולא רק לקהל שבדף שלכם. תוכלו לבחור מאפיינים של קהל שאתם מעוניינים לפרסום לו בהתאם למוצר או לשירות שאתם רוצים לשווק ובהמשך להסתכל ולנתח את תוצאות הקמפיין שלכם ולבצע אופטימיזציה בהתאם. התשלום הוא לא לפי קליקים אלא לפי חשיפות וככל שהקהל שאתם מכוונים אליו ממוקד יותר, כך מחיר החשיפה יהיה גבוה יותר אך התוצאה הסופית תהיה טובה יותר וממוקדת. אתם יכולים לפרסם במערכת הפרסום של פייסבוק גם באינסטגרם, במסנג'ר ובפלטפורמות נוספות.

פרסום בפייסבוק לעסקים הוא מורכב ולא כל אחד יכול להשיג בו תוצאות טובות. לכן מומלץ לפנות אל מומחה לשיווק בפייסבוק כדי שינהל לכם את כל מערך השיווק בפייסבוק. לא חייבים להשקיע תקציבים גבוהים, אפשר להתחיל בקטן ולהגדיל בהמשך בהתאם לתוצאות.

רוצים להתחיל לקדם את העסק שלכם? צרו איתי קשר עוד היום ונגבש תכנית עבודה שתביא לקוחות לעסק שלכם. אל תדחו למחר כי אף לקוח לא יחכה לכם. אם המתחרים שלכם בפייסבוק, גם אתם חייבים להיות שם. השאירו פרטים למטה או התקשרו.

אולי יעניין אותך:

מאמרים שיווק דיגיטלי

פרסום בקבוצות פייסבוק

פרסום בקבוצות פייסבוק הוא כלי נהדר כדי לקבל חשיפה חינם בפייסבוק וגם פניות מלקוחות פוטנציאלים. לא מדובר כאן על קידום ממומן בפייסבוק שעולה כסף ומגיע לקהל שאתם בוחרים,

קרא עוד »
מאמרים שיווק דיגיטלי

קורס שיווק שותפים

קורס שיווק שותפים בתחום התיירות הוא למעשה מיני קורס שמאפשר לכם ללמוד שיווק שותפים בתחום התיירות ולייצר הכנסה נוספת מידי חודש שיכולה להפוך בעתיד להכנסה

קרא עוד »
מאמרים שיווק דיגיטלי

קישורים לקידום אתרים

קישורים לקידום אתרים הם גורמים מרכזיים מאוד בקידום האתר שלכם בצורה אורגנית. יש לא מעט אנשים שיש להם אתר והם עושים פרסום ממומן בגוגל אדס ולא משקיעים

קרא עוד »

חברות ועסקים שעשו את הבחירה הנכונה

מה לקוחות חושבים עליי

Call Now Buttonהתקשרו