ניהול קמפיין ממומן בגוגל

ניהול קמפיין ממומן בגוגל הוא דבר מורכב שצריך להתבצע ע"י מומחה לניהול קמפיינים בגוגל אדס. במהלך השנים גוגל ערכה הרבה מאוד שינויים במערכת גוגל אדס או בשמה הישן אדוורדס. השינויים הללו לא הגיעו על מנת לסייע למפרסמים או לחסוך להם כסף. אז מה מטרתם? רמז: הרווחים של גוגל עולים בכל שנה.

ניהול קמפיין ממומן בגוגל היה בעבר פשוט וזול יותר. בשנים האחרונות גוגל שינתה את המערכת ואף הורידה מהמערכת נתונים חשובים. לדוגמא: בעבר יכולתם לראות את המיקום הממוצע של המודעה שלכם והיום אתם לא יכולים כי גוגל הורידה את זה מהמערכת.

דבר נוסף שהשתנה הוא הצעת המחיר לקליק. בעבר יכולתם לקבל את המחיר הממוצע שמשלמים מפרסמים עבור ביטוי מסוים ואילו היום הנתון הזה לא מופיע ובמקומו אתם מקבלים 2 אופציות של הצעת מחיר, הראשונה היא מחיר מומלץ כדי להופיע בתוצאות החיפוש והשנייה היא מחיר מומלץ כדי להופיע בראש דף התוצאות. המטרה היא לבלבל אתכם כדי שתציעו הצעה כמה שיותר גבוהה. אז מה עושים? אני ממליץ לתת הצעה שגבוהה ב-10% מהאופציה הראשונה ולעקוב.

ניהול קמפיין ממומן בגוגל הוא לא משהו חד פעמי ודורש תחזוקה לאורך כל הדרך, כלומר אתם לא יכולים לנוח אחרי שהקמתם קמפיין ולתת לזה לרוץ בלי פיקוח. חייבים לבצע אופטימיזציה למודעות כדי לראות שאין לכם מודעות עם תוצאות לא טובות וגם לעקוב אחרי מילות החיפוש שגורמים לגולשים להקליק על המודעות שלכם ולראות שהן באמת רלוונטיות.

איך מתחילים לפרסם בגוגל אדס?

ניהול קמפיין ממומן בגוגל מתחיל בפתיחת חשבון וכאן גוגל ירצו לבנות עבורכם את הקמפיין לבד בעזרת מספר נותנים שתזינו. האופציה הזו לא מומלצת ולכן כדאי ללחוץ על שורה שכתוב בה שאתם מקצוענים ויודעים לבנות קמפיינים לבד. לאחר מכן תועברו לפתיחת קמפיין ושם אתם צריכים לרשום את מילות החיפוש כולל מילות חיפוש שליליות, לכתוב מודעות (מומלץ 2 מודעות בכל קבוצת מודעות), לרשום מה האסטרטגיה שלכם מבחינת הצעת מחיר, אני ממליץ על "מקסימום קליקים" עם הגדרת מחיר מקסימלי לקליק.

יש לכם אפשרות להוסיף כל מיני תוספים למודעה וזה בהחלט מומלץ כי זה מגדיל את הנפח שלה וגם מגדיל את הסיכוי שילחצו עליה. יש תוסף התקשרות שמאפשר למי שנכנס מהסלולרי להתקשר אליכם ישר מהמודעה ותוסף דומה לשליחת הודעה לסלולרי שלכם.

כדי לבצע ניהול קמפיין ממומן בגוגל בצורה הכי מדויקת חובה להטמיע באתר או בדף הנחיתה שאתם מפרסמים בו קוד המרות שיכול למדוד לידים, מכירות ועוד הרבה דברים וכך אתם יכולים לדעת מאיפה הגיעו ההמרות שלכם ולבצע אופטימיזציה בהתאם. אם אתם שוכרים מנהל קמפיינים שיבצע עבורכם את ניהול החשבון תוודאו שהוא משתמש בקוד המרות ובודק שהוא באמת עובד לפני שהוא מתחיל להפעיל את החשבון.

פרסום ממומן בגוגל אדס זה לא דבר זול ולכן מומלץ שמישהו מקצועי ינהל לכם את החשבון. השאירו פרטים בטופס למטה.

אולי יעניין אותך:

מאמרים שיווק דיגיטלי

פרסום ממומן בטיקטוק

פרסום ממומן בטיקטוק הוא אחד הכלים החזקים ביותר בשיווק דיגיטלי כיום, במיוחד כשמדובר בהגעה לקהל צעיר. האפליקציה טיקטוק הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות, כאשר היא

קרא עוד »

חברות ועסקים שעשו את הבחירה הנכונה

מה לקוחות חושבים עליי

התקשרו