קורס קידום ממומן בפייסבוק

קורס קידום ממומן בפייסבוק ילמד אתכם איך לפרסם בפייסבוק ואינסטגרם בדרך המקצועית ביותר עבור העסק שלכם או עבור עסקים אחרים אם אתם רוצים לעסוק בזה כמקצועי עיקרי או משני שלכם.

בעידן הדיגיטלי, פרסום בפייסבוק לעסקים הפך לכלי הכרחי לכל עסק המעוניין להגדיל את נוכחותו ברשת ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים בצורה ממוקדת ויעילה. עם יותר מ-2.9 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, פייסבוק מציעה פלטפורמה פרסומית שאין שניה לה מבחינת יכולת פילוח קהל ודיוק בהעברת המסרים.

למה חשוב לקחת קורס קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק דורש ידע ומיומנות שמי שאינו מקצועי עשוי לפספס. קורס מקצועי מעניק למשתתפים את הכלים והטכניקות הנדרשות להפקת המירב מקמפיינים ממומנים, כולל הבנה עמוקה של הפלטפורמה, כלי הניהול שלה, ושיטות אופטימיזציה מתקדמות.

מה חשוב שיהיה בקורס קידום ממומן בפייסבוק?

כדי להבטיח שהקורס מספק את הידע והכישורים הדרושים להצלחה, חשוב שהוא יכלול את המרכיבים הבאים:

היכרות עם הפלטפורמה: הבנה מעמיקה של פייסבוק, כולל היסטוריה, תפקוד, ושימושים מרכזיים.

כלי ניהול מרכזיים: היכרות עם Meta Business Suite ו-Business Manager לניהול קמפיינים, ניתוח נתונים וסטטיסטיקות.

סוגי מודעות ומיקומים: לימוד סוגי המודעות השונים ואיך להתאים כל סוג לקהל היעד ולמטרות הפרסום.

בניית קמפיינים וקהלי יעד: הגדרת מטרות, יצירת מודעות, ובחירת קהלים מתאימים לפילוח מדויק.

מדידת ביצועים וניתוח קמפיינים: כלים למדידה וניתוח תוצאות הקמפיינים לשיפור מתמיד.

שימוש בבינה מלאכותית (AI): שילוב טכנולוגיות AI לשיפור תוצאות הקמפיינים ויעילותם.

סילבוס הקורס

שיעור ראשון

מבוא והכרות עם פייסבוק ומערכת הפרסום

הכרות עם מטא וכלי הפרסום שלה

ניהול דף פייסבוק

הפיקסל של מטא

יצירת אירועים בפיקסל ומדידת ביצועים

ביזנס מנג'ר

מתן הרשאות ניהול

מחקר מתחרים ותחקור לקוח

מיקום המודעות ובחירת מיקומי שטחי פרסום

סוגי מודעות

מודעות תמונה, סרטון, קרוסלה ואוסף

מה צריך להיות במודעות

התאמת סרטונים ותמונות לכל הפלטפורמות

קידום פוסט בצורה נכונה

קהלי יעד

איך פייסבוק קובעת כמה נשלם?

למה יש ימים יקרים יותר לפרסום ואיך מתמודדים איתם?

סוגי קהלים שניתן לבנות ואיך

איך אפשר להימנע מקהל לא רלוונטי?

בניית קהל מרשימות תפוצה

קהל מתקדם של מטא

תרגיל סיום שיעור: בניית קהל יעד ודיון

שיעור שני

בניית קמפיינים

סוגי קמפיינים ומטרת כל אחד מהם

איסוף לידים בלי דפי נחיתה או אתר

קמפיין הודעות – יתרונות וחסרונות

משפכים שיווקיים בקמפיינים

איך קובעים תקציב?

דוגמאות של טקסטים למודעות

תרגיל סיכום: כתיבת מודעות ודיון.

ניתוח תוצאות ומסקנות

מה אפשר ללמוד מהקמפיינים

הוצאת נתונים מדו"חות אדס מנג'ר

בדיקת ROI (החזר השקעה) בקמפיין מכירות

ניתוח נתונים לפי פרמטרים נבחרים

בינה מלאכותית בבניית קמפיינים

שימוש ב- CHAT GPT בבניית קמפיינים

כתיבת מודעות בעזרת CHAT GPT

יצירת פוסטים ומודעות מטקסטים קיימים

ניתוח תוצאות כולל מסקנות להמשך בעזרת CHAT GPT

שיעור שלישי

הקמת קמפיינים משלב 0 ועד לתוצאה הסופית

 תרגול CHAT GPT בכל שלבי הקידום משלב בחירת קהל היעד ועד הניתוח

שאלות וסיכום

 

קורס קידום ממומן בפייסבוק הוא הזדמנות ייחודית ללמוד כיצד להפיק את המירב מפלטפורמת הפרסום המובילה בעולם. עם הסילבוס המפורט לעיל, המשתתפים יקבלו את כל הידע והכלים הנדרשים לניהול קמפיינים אפקטיביים ומצליחים, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית לשיפור התוצאות.

    קורס קידום ממומן בפייסבוק מעניין אתכם? השאירו פרטים למטה

הקורס יפתח ב-3.9.24, ימי שלישי בין השעות 9:00-12:30. 2 מפגשים עיוניים והשלישי תרגול מעשי. סה"כ 3 מפגשים עם יותר מ-10 שעות לימוד של קורס שעבדתי עליו למעלה מחודשיים. הקורס הוא הכי מעודכן שיש וכולל גם בינה מלאכותית.

הקורס מתאים לבעלי עסקים שרוצים לקדם את עצמם לבד וגם יכול להתאים למי שרוצה לעסוק בקידום ממומן בפייסבוק ולקדם לעסקים אחרים.

מחיר ההשקה של הקורס: 1200 ש' כולל מע"מ במקום 1500. ניתן לשלם ב-3 תשלומים ללא ריבית. לפרטים פנו אליי בהודעה

אולי יעניין אותך:

מאמרים שיווק דיגיטלי

פרסום בקבוצות פייסבוק

פרסום בקבוצות פייסבוק הוא כלי נהדר כדי לקבל חשיפה חינם בפייסבוק וגם פניות מלקוחות פוטנציאלים. לא מדובר כאן על קידום ממומן בפייסבוק שעולה כסף ומגיע לקהל שאתם בוחרים,

קרא עוד »

חברות ועסקים שעשו את הבחירה הנכונה

מה לקוחות חושבים עליי

התקשרו